پاسخ به سوالات درباره عمل بینی با لیزر
نوشته شده توسط : ipooshak

یکی از ابزارهایی که اخیرا در صنعت پزشکی جای خود را باز کرده لیزر است. لیزر نوعی نور تک رنگ است که انرژی بسیار زیادی با خود همراه دارد. این نور با انرژی زیاد خود می تواند روی جسم هدف خود تاثیر زیادی بگذارد. کاربرد لیزر در پزشکی به این گونه است که لیزر با طول موج های مختلف می تواند روی بافت انسانی مانند پوست، اجزای داخلی یا رگ تابیده شود و اثر مطلوب را روی بافت هدف اعمال کند. عمل بینی یک جراحی زیبایی است که با تغییر شکل و اندازه بینی تاثیر فوق العاده ای روی زیبایی چهره می گذارد. به دلیل محبوبیت بالای جراحی بینی، همیشه تبلیغ ها و ادعاهای نادرستی درباره این عمل وجود داشته است. یکی از این ادعاها، عمل بینی با لیزر است. درست است که لیزر کاربردهای بسیاری در پزشکی دارد اما این ادعا باید به دقت مورد بررسی قرار بگیرد تا بتوان درباره آن نظر داد.

عمل بینی با لیزر

آیا عمل بینی با لیزر ممکن است؟

واقعیت این است که لیزر می تواند در عمل بینی مورد استفاده قرار بگیرد. این کاربرد می تواند به دو شکل باشد. اولی استفاده از لیزر به عنوان ابزار برش و دیگری کاهش ضخامت پوست بینی و چربی بینی با لیزر.

برش در عمل بینی با لیزر

یکی از مهم ترین کارهایی که در عمل بینی روی بینی انجام می شود، ایجاد برش ها است. این برش ها مهم ترین اثر و عوارض را روی بینی ایجاد می کنند. لیزر ابزاری است که می تواند با کمترین عوارض برش های لازم را انجام دهد. برش در عمل بینی با لیزر باعث می شود خونریزی به حداقل برسد و بینی سریعتر بهبود یابد.

کاهش ضخامت پوست بینی در عمل بینی با لیزر

پوست از مهم ترین اعضای بینی است که تاثیر زیادی نیز در عمل بینی دارد. پوست ضخیم بینی می تواند در جراحی مشکل ساز باشد و به دشواری آن بیافزاید. با استفاده از لیزر می توان از ضخامت پوست بینی کاست و به این گونه جراحی را آسانتر کرد. همچنین میزان چربی زیر پوست بینی نیز با استفاده از لیزر قابل کاستن است. چربی زیر پوست بینی می تواند حساسیت جراحی را افزایش دهد.

ادعاهای ناصحیح درباره عمل بینی با لیزر

عبارت عمل بینی با لیزر در برخی موارد تبدیل به ادعایی شده که افرادی با آن اقدام به جذب مشتری می کنند. گاهی این ادعا را مطرح می کنند که تنها با استفاده از لیزر و بدون جراحی می توان بینی را به هر فرمی که خواستید تغییر داد و این روش هیچ عوارضی نیز ندارد. این ادعا کاملا نادرست است زیرا لیزر چیزی نیست که بتوان با آن ساختمان بینی را تغییر داد. برای اعمال هرگونه تغییر روی بینی باید یک جراحی کامل را اجرا کرد. بنابراین ادعای عمل بینی با لیزر و بدون جراحی دروغ است.

 عمل بینی با لیزر

نتیجه گیری

به کارگیری لیزر در عمل بینی می تواند در کاهش عوارض عمل بینی موثر باشد. اما در مواجهه با تبلیغات این چنینی مانند عمل بینی با لیزر باید هشیار بود و به راحتی هر تبلیغی را باور نکرد. به کارگیری لیزر نیز مانند جراحی به تخصص نیاز دارد و نباید به هر کسی اعتماد کرد. اگر قصد دارید درباره عمل بینی اطلاعات بیشتری دریافت کنید می توانید به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.





:: برچسب‌ها: عمل بینی , عمل بینی با لیزر ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: